30 d’abril, 2020

Com podeu escriure en un PDF.

32 comentaris:

  1. Moltes gracies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    🥳🥳🥳🥳

    ResponElimina
  2. Wowww! Genial Cris! :D
    Moltíssimes gràcies!

    ResponElimina
  3. Moltes gracies !!!
    Ho utilitzaré molt!!

    Jordi

    ResponElimina
  4. Es que a mi hem surt que tinc que pagar al mes 2,99 euros😐😐

    ResponElimina
    Respostes
    1. A cada ordinador pot aparèixer diferent, depèn si és Windows, MAC... i de quina versió.

      Li heu de donar a FREE ONLINE per utilitzar-ho sense pagar res.

      Per triar el PDF on voleu escriure cliqueu: Upload PDF to PDFescape

      Ja ens direu si heu pogut😋

      Elimina
    2. Jo li dono ha descàrrega.Emb descarrego el PDF i desprès amb deixa editar-lo però he vist el vídeo i dic -Ho es més facil com ho fa la Cris i bueno aixo que jo no tinc cap problema però d'igual manera moltes gràcies :)

      Elimina
  5. Hola, sóc la Marina. Tinc un problema: ja no puc comentar amb la opció de nom o URL (i no sé perquè) així que hauré de comentar a través de la compte del meu pare.
    Per cert gràcies pel vídeo, m'anirà molt bé!

    ResponElimina
  6. Ara ho puc fer posant el meu nom però amb la conta del meu pare.

    ResponElimina
  7. Graciès ho utilitzare !!

    Maria Colmenero

    ResponElimina
  8. Moltes gràcies Cris! Ho necessitava i ho he provat i va molt bé!!!
    Paula

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, ja he vist que ho has fet servir per la "ficha de castellano". 😋

      Elimina
  9. Moltes gràcies Cris! Ara ho provaré... :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ya he visto la ficha de castellano
      Ya me explicarás la historia, jaja!

      Elimina

Deixa el teu comentari