25 d’abril, 2020

Tema 6. Matemàtiques. Operacions combinades


LES OPERACIONS COMBINADES són operacions on podem trobar sumes, restes, multiplicacions, divisions i nombres entre parèntesis. Si fas click a la imatge podras posar-ho en pràctica de manera interactiva. Però has de tenir l'Adobe Flash Player per poder fer aquests jocs.

L'ordre per resoldre les operacions seria:
  1. Primer fem les operacions que hi ha dins de parèntesi.
  2. Després les multiplicacions i divisions.
  3. Finalment les sumes i les restes.

En aquest enllaç trobareu diferents webs per practicar més:
https://sites.google.com/a/xtec.cat/rdzereral/cm-i-cs-matematiques/calcul/operacions-combinades


33 comentaris:

  1. Que interessant,
    Ara els faig.
    Moltes gràcies

    ResponElimina
  2. Hola eh es que jo clic-ho la imatge i no hem surt res

    ResponElimina
  3. Per cert, és el meu aniversari!!!!!!! I tambė el de la Mireia, felicitats mireia!!!!!

    ResponElimina
  4. sembla molt interessant, ara ho faig

    ResponElimina
  5. felicitats i facilitats a tots 2

    ResponElimina
  6. Felicitats MIREIA!!!!!!! :-)

    Per cert, són molt interessants els exercicis ja els he acabat i m'han anat bastant bé.

    Adrià Miró

    ResponElimina
  7. Moltíssimes gràcies!!! M'encanten les mates!!!

    ResponElimina
  8. Per cert, felicitats Marc i Mireia!

    ResponElimina
  9. Ja ho he fet, molt divertit!!! Amb les mates sempre és tot divertit, es clar uwu

    ResponElimina
  10. Respostes
    1. Perquè en el vostre ordinador no tindreu l'Adobe Flash Player.

      Elimina
  11. Hi ha pàgines de la fitxa que estàn casi en blanc, o almenys em surten així. A la segona i a la quarta pàgina hi ha coses: activitats, etc?

    ResponElimina
    Respostes
    1. No, no hi ha res! Surt així perquè quan es penja al DRIVE es mou/desquadra tot.

      Elimina
  12. Max( ͡• ͜ʖ ͡• )divendres, 24 d’abril, 2020

    Hem de enviar-vos les respostes???

    ResponElimina
  13. Ja els he fet que divertit!

    ResponElimina
  14. Jo ja els he fet. Eren molt divertits

    ResponElimina
  15. Mireia a mi quan clico a la activitat em posa q esta carregant i mai es carrega :(

    ResponElimina
  16. ho he pogut fer amb l'ordinador de la meva mare pero eren facilicims

    ResponElimina
  17. Ja els he fet són molt FÀCILS!!!

    Maria Colmenero

    ResponElimina
  18. Hola, tinc un problema.🤨
    A l'ordinador no ens deixa descarregar-les perquè quan ho provem ens surt tot desordenat.
    Hi ha una altra manera? tinc impresora però va una mica malament i els colors no surten😐.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Te l'envio en pdf perquè no es mogui i la pots fer amb la web que us vaig dir l'altre dia.

      PDFescape!

      ❤️

      Elimina

Deixa el teu comentari